Ipod efterlyses

Min Ipod är borta! Jag hittar den inte någonstans. Fasiken, att jag ska ha så svårt att hålla reda på saker. Jag har verkligen letat på alla ställen den skulle kunna vara. Alla jackfickor är kollade, alla väskor, tröjor, lådor, träningsväskan. Den finns verkligen inte! Jag kan ju kolla i stalljackan ute i stallet, men jag har inga höga förhoppningar, jag vet inte varför den skulle vara där. Hoaps jag hittar den i alla fall. Nu är det ju högtid att ha julmusik i öronen när man vänstar på bussen. Men jag får väl klara mig på mitt eget trista och halvfalska nynnande.

image354

Kommentarer
Postat av: Johanna

HAHA det lät som ett bra sätt. Men jag har faktiskt ätit SEX LUSSEBULLAR idag! Så jag är påväg åt rätt håll ;-)


Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback