Jag har en lång dag framför mig

Imorgon är det nyårsafton, och dagen börjar tidigt. Efter att ha kommit helt ur mina vanliga banor, här på lovet, och gått upp omkring 8-10 så kommer det förmodligen bli riktigt segt att dra sig ur sängen vid fem imorgonbitti. Ja, precis, fem! Jag ska nämligen ha stallet på morgonen och måste hinna med att tömköra innan det. Riktigt jobbigt, men vad gör man inte för lilla Unique. Det blev ingen tömkörning idag för det var bokat dressyrträning i ridhuset. Så då får det helt enkelt bli imorgon istället. Jag måste ner till stan en sväng också, därför kan jag inte tömköra efteråt. Det lär ju bli en seg dag/kväll/natt i alla fall. Med lite alkohol i kroppenm, ett par timmars sömnbrist och mycket slit i stallet, så kommer jag förmodligen vara jättetrött. Jag hoppas det blir riktigt drag så jag vaknar till lite.

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback