Jag stöööööör mig!

Fy så irriterad jag är! Jag kan inte hjälpa det. Jag vill inte vara arg, men det är jag. Jag kan inte riktigt säga varför, eftersom det är ganska många i den kretsen som läser det här, men jag kan säga att det är en person som irriterar mig. Inget illa, för hon är jättesnäll och trevlig att prata med, jag är ju kompis med henne, men i vissa stunder blir det bara jobbigt. Det är som att hon tror är så mycket bättre än alla andra, det är hon ju kanske också, men hon agerar så överlägset. Alla tycker hon är så bra och i den här situationen fungerar inte det. Jag känner mig lite som en invalid när jag visar mig samtidigt som henne. Okej, det här lät ju lite rörigt alltihop, men jag var tuvungen att skriva av mig för jag är så arg! Men det är lite bättre nu..

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback