Jag tror jag ser i koder

Tiden har flugit förbi idag. Det var så mycket som jag skulle hinna med. Jag hade till och med tänkt att skriva hela engelska uppsatsen! Julbak skulle det också bli. Det har inte hänt så mycket. Jag var ute i stallet på morgonen, när jag kom hem satte jag mig vid datorn och började skriva html koder till bl a min och Marias hemsida, så gjorde jag massor saker i photoshop. Helt plöätsligt kom mamma in och sa att vi kanske bode åka till stallet igen för klockan var fyra. Då hade jag suttit och kodat och shit i FEM timmar!! Herregud! Men jag hade lite strul med en sak som tog tid också. När jag kom hem från stallet vid fem satte jag mig vid datorn igen för att avsluta det jag höll på med. tre timmar sitter jag fortfarande här med en drös påbörjade saker. Det här är utan tvekan det längsta jag någonsin suttit framför datorn!

Pappa filmade närjag red idag också. Har tagit ut lite bilder, dålig kvalité, men jaja..

image351
image352
image353

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback