Kampen mot ekem fortätter

Igår börjad jag mitt nya liv helt utan soja. Jag hoppas verkligen att det hjälper, för det kliar så himla mycket! Shit alltså, jag blir galen. Det är ju inte speciellt snyggt heller, nu till nyår och allt, kliande, stora ekem som inte går att låta bli. Jag blir galen, bränner gör det också. Jag har aldrg varit med om något liknande. Jag hoppas att det är sojan, för jag orkar inte hålla på att testa olika saker att ta bort. För säkerhets skull ska jag försöka ta bort konserveringsmedel också. Så nu blir det blötläggning av så gott som all mat jag äter. Inga snabba bönor längre.

Här kommer en bild på mina fina nya kuddar och mitt överkast. Jag älskar verkligen kuddarna, de är till och med finare i verkligheten ;) Ljusen är förresten också nya :) Jag hoppas ni lägger märke till mina fina tavlor också. De kommer alltid hänga med. Köpte dem för mina egna pengar när jag bodde i USA och vi firade jul i Key West. Dyra var de också, med det var det värt!

image388

Kommentarer
Postat av: Johanna

åh så fint, och ja de där tavlorna är hederliga! :)


Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback