Mellandagarna - bättre än julafton?

Den här delen av julen gillar jag. När det är över, men ändå inte. Stessen har lagt sig och stämningen har blivit mer avslappnad, man behöver inte oroa sig för vad alla ska tycka om sina presenter som man hastigt köpt i sista minuten. Dagarna efter självaste julafton är härliga. Släkten träffas på kvällarna, men man måste ändå inte stressa på dagen, inte behöver man vara fin heller, så det gör inget om jag kommer hem från stallet en kvart innan allt drar igång. Igår var trevligt, men jag var trött och allmänt jätteflummig, haha. Ibland är det svårt att vara seriös.



image378
image379

Nu önskar jag alla en trevlig mellandagstid! :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Linnea är du där? haha, du svarar inte på mitt sms ;) Kan vi ha filmkväll imorgon?


Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback