Nu är det lov :D

Då var det lov, äntligen! Avslutningen bestod, som vanligt, av tipspromenad, lekar och sång. När avslutningen var klar startades CS, på de nördigaste, jag inkluderad, datorer. Jag körde dock inte så länge, då jag inte var på topp, p.g.a min sjukdom. Trots att jag avstod från en del CS-nördande stannade jag kvar i skolan till halv två, alltså två timmar efter det att vi hade slutat. Det börjar bli någon slags konstig vana nu, att stanna ett bra tag efter skolans slut.

Idag har jag bytt inriktning också. Nu går jag alltså Natur-Media och inte Natur-Ledarskap, riktigt skönt! Det känns bra att slippa de riktigt tråkiga kurserna som organisation och ledarskap och arbetssätt och lärande. Säkert slappa, men fy så tråkiga.

Kommentarer
Postat av: Elin

Vad skönt att ni redan har fått lov :)


Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback