På rätt väg?

Det gick bra att träna igår, SKÖNT! Jag utsatte mig ju inte direkt för situationer där jag får ont heller, men det var ändå skönt att kunna träna lite. Jag kunde ju inte träna ben eftersom jag inte kan böja benen, men armarna kunde jag träna och så "sprang" jag på crosstrainern i drygt 50 minuter. Det är skönt att det finns någon kondition jag kan göra i alla fall, crossen ger ju näst intill ingen belastning på knäna. Ska ringa sjukgymnasten idag också tänke jag, hoppas jag får tid snart. När jag började bli klar i gymmet tittade jag på klockan och insåg att jag kanske skulle hinna med 16.22 bussen om jag verkligen skyndade mig. Så jag struntade i att stretcha, vilket jag fått sota för idag, kastade på mig kläderna, köpte en banan så jag skulle orka med stallet och så srang jag genom stan med en banan i handen. Jag kände mig ungefär som en gorilla på flykt med klumpiga, panikartade steg och en banan i högsta hugg. Jag han med bussen i alla fall. Skönt! Det hade inte varit speciellt trevligt för mig, eller för någon annan, om jag var tvungen att gå omkring på stan i svettiga kläder och allmänt äcklig, i 50 minuter.

Nu hade jag tänkt att vara duktig och gå på matten!


Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback