Photoshop - mer än en drog

Seriöst, nu blir jag arg på mig själv. Jag behöver verkligen sova, och jag har varit jättetrött sedan klockan 7, men jag har fortfarande inte gått och lagt mig. Jag har bara suttit här och låtit tiden försvinna. Inget vettigt har jag gjort heller. Jag har suttit i Photoshop och ändrat textstilar! Vilket intresse liksom! I flera timmar har jag suttit och enbart bytt textstil och utseende på samma text. Det är inte så att jag ska ha det till något eller så. Jag bara kände för att göra det. Efter varje text så tänker jag "Nu gör jag bara en enda justering till, sedan är det slut!" När man har gjort den så.. "okej, några till" Ja, sådär håller det på. Jag fick dock en lite wake-up call nu när jag tittade på klockan och insåg att den börjar närma sig tolv. Nu får det vara slut. Nu måste jag sova så jag är redo att gå på "julmarknad" utan julstämning, det lär ju bli kul.

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback