Sjuk?

Är det möjligt att det otänkbara har hänt? Har jag blivit sjuk? Jag vaknade inatt och mådde jätteilla. Vinterkräksjuka var det första som kom upp i mitt huvud. Jag mådde sådär illa så jag nästan inte vågade röra mig. Som tur var kräktes jag inte, men det var på gränsen. Jag hämtade till och med en hink och ställde brevid sängen. Huvudet dunkade och jag hade en sprängande huvudvärk. Jag tog ett par panodil och la mig i sängen igen. Sedan började jag frysa och fick sno in mig i täcket och extra filtar. Jag lyckades tillslut somna och när jag vaknade igen, en halvtimma före bussen gick, så mådde jag ganska bra. jag skyndade mig på och tänkte inte så mycket på hur jag mådde, utan koncentrerade mig på att hinna med bussen. Nu verkar det som min "sjukdom" har kommit tillbsks igen, jag fryser och mår illa. Huvudet är inte heller på topp. Jag har tagit mer panodil och hoppas att det ska hjälpa. Jag måste verkligen rida idag, hur det nu ska gå, så det är bäst att jag kryar på mig snabbt nu. Usch, dumma muskelvärk, försvinn!!


Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback