Skjut mig inte, jag har ny halsduk

Uppe med tuppen som vanligt. Dock inte utav alldeles fri vilja, utan helt enkelt på grund av tidsbrist. För mycket att göra på för lite tid. Jag åkte ut till stallet och började redan då stressa, då jag upptäckte att det skulle vara programridning klockan tio, så jag var tvungen att skynda mig att kasta på longeringssakerna och springa ner till ridhuset. Sen tog jag en liten promenad efteråt och fotade lite, hade tänkt att få lite snygga bilder, men hon var lite otålig och ville inte att jag skulle stå och knappa med kamerainställningar, så det blev inget vidare.. :P Kastade på mig första bästa kläderna från golvet direkt när jag kom hem. Hoppade upp på cykeln och trampade ner till stan för att träffa Julia. Många timmar spenderades bland mycket reagalet folk, där Julia, som alltid har pengar i plånkan, handlade en del fina saker, och jag, som aldrig har pengar någonstans, inte handlade någonting. Eller det var inte riktigt sannt. Jag köpte två saker från allas våran favoritaffär Lush. En badbomb och en bubbelbit, jag fick låna pengar av Maria som vi också träffade på stan frammåt eftermiddagen. När jag kom hem dröjde det inte länge förrän Hanna och Rebecka plingade på dörren och våran filmkväll drog igång. Vi satte igång tidigt denna gång efter som vi annars berukar få vara vakna hela natten.

Nyår närmar sig med stormsteg och jag är, som vanligt, ute i sista minuten. Får se vad det blir. Varken Ljungsbro eller Grebo låter speciellt lockande, men det ordnar sig nog. Med ett glatt humör och en bra inställning brukar det ju bli kul :) Men i år skulle jag uppskatta om jag inte fick en raket i halsduken så att den började brinna. Det vore snällt, så sikta gärna inte på mig. Inte inne i bussen i alla fall.

image385image386

Kommentarer
Postat av: Danneman

Ja tycker att du ska festa med oss, :P ska ju ha förfest hos mig först, sen ska vi till ngt annat place. Ta me dig några kompisar också, tkr ja :P
Bara å sms:a, så fixar ja plats ;) :073-842 91 03

2007-12-30 @ 01:17:49
Postat av: Linnea

Mjo, det kan ju bli kul. Jag hör av mig :)


Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback