Sunday anxiety

Då var der söndag igen och dags för söndagsångesten att smyga sig på. Har några saker kvar att göra innan lovet, jobbigaste är väl Biologin, för det är sååååååååå tråkigt! Det är bara att bita ihop. Det är ju trots allt bara en och en halv riktig dag kvar. Det ska väl inte vara så svårt eller? Jag tänkte göra lite hemme idag, men jag kommer antagligen itne gröa det i alla fall, om jag känner mig själv rätt. Jag ska ner till gymmet en sväng snart hade jag tänkt och sedan direkt ut till stallet. Jag ska försöka vara snabb idag, men det är inte heller något jag brukar vara bra på.

image370

Kommentarer
Postat av: Johanna

haha jadu Linnea, frågan är ju vart man ska leta. Både du och jag vet du att en viss Eric egentligen är din perfekt-match men vet inte om han har kommit på det än, om inte så gör han säkert det snart :) Haha, men borde inte våra typer finnas i Stockholm, fast du hatar ju Stockholm förståss.. Och jag vet att du säkert vill ha en amerikan så du kanske får åka dit och leta :) Och det kan jag göra också, borde finnas många heta rika killar där haha ;b Hur ska du göra med nyår? PUSS


Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback