tack för den, tomten.

Jag mår verkligen så jävla dåligt! jag mår illa, har ont och är orolig i magen, ont i huvudet, trött, slö och känner mig bara allmänt kass. Det är så himla jobbigt! Jag är ju inte sjuk heller. Så här har det varit varje dag på senaste tiden. jag är nästan helt övertygad om att jag har sojaallergi, men jag hoppas ju verkligen inte att jag har det!! Jag hoppas innerligt att det är något annat. Soja är ju det enda jag äter!! Vad fan ska jag leva av?! Hellre gluten än soja! Men jag vet ju att det inte är gluten. Det här hör ju ihop med alla utslag jag har, som förresten bara blir värre och värre. Hela ansiktet är fullt med utslag och det har börjat sprida sig ner på halsen och bröstet. det är så jävla fult och jag vill bara få bort det. Det är som minismå kvisslor ungefär, fast det är det inte, det är typ nässelutslag. Det är så jobbigt, jag vill ju inte ta på smink heller, det är ju bara värre, men jag vill ju inte gå utan smink heller. Kul att fira in det nya året blekare än en invirad mumie och huden lika vacker som en paddas. Det västa är ändå inte utslagen, för egentligen så bryr jag mig inte så mycket om hur jag ser ut, det västa är hur jag mår. Det känns som att jag är jättemätt, samtidigt som det känns som magen är urgröpt, ungefär som när man har spytt en hel natt. Jag vill verkligen hitta en lösning. Det får inte var sojaallergi!! Men med min tur så är det ju säkert det.

Så trevligt då, då är man tungt tränande och tävlande vegan med sojaalergi. Vilken julklapp.

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback