Tacka vet jag killar

Det blev en sväng med kameran nu på kvällen. Jag ville testa stativet ute. Det var så svinigt kallt och det blåste så himla mycket, så jag höll på att dö! Det blev alltså ingen lång tur och jag kom inte dit jag ville, vilket betyder att jag heller inte fick de bilder jag ville ha. Det kommer ju dock fler kvällar här i livet. Annars har jag varit hos gamla kompisar idag, trevligt :)

Usch, jag är så irriterad. Jag vet inte riktigt på vad, men jag är så arg så jag nästan spricker. Jag får verkligen ont i magen, typ stressar upp mig för att folk är så jobbiga och cp. Sen ska alla hålla på och tjafsa och sådär hela tiden, jag pallar inte sånt alltså. Jag håller mig utanför då, det är fan lättare att vara med killar alltså. Det är inte lika mycket skitsnack då, mer rakt på sak. Precis som det ska vara. Sen finns det en person som jag bara stör mig på så himla mycket, jag blir verkligen galen!! Hon tänker bara på sig själv, tror att världen kretsar kring henne och att alla ska göra som hon vill precis hela tiden. Men grejen är att hon vet nog själv inte att hon är såhär och att väldigt många stör sig på henne. Skulle hon veta det så skulle hon nog skämmas eftersom hon bryr sig så otroligt mycket om vad alla andra tycker. Nej, nu ska jag försöka tänkte på något annat. Det blev faktiskt lite bättre när jag fick skriva av mig.

image383image384

Kommentarer
Postat av: Elli

Vem är den störande Linne ? (;

2007-12-27 @ 23:03:24
Postat av: Danneman

haha , som jag alltid sagt ! Du passar bäst bland oss killar, som inte småtjafsar helatiden :P (ja, förutom Simon då)!!

2007-12-27 @ 23:35:43
Postat av: Madeleine

hej du. Tänkte bara säga att du skriver jättebra och att det är roligt att läsa din blogg, så fortsätt o skriv du o lycka till med livet:)

2007-12-28 @ 09:39:23
Postat av: Linnea

Elli: Det kan jag ju itne skriva här ;)
Danne: Haha, ja, jag gör nog det. Man får nog jobba lite med Simon, det kanske går över.. ;)
Medeleine:tack, kul att höra. Trots att jag är i en liten bloggsvacka just nu. Men jag ska självklart fortsätta blogga en lång tid framöver :)


Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback