Terminen lider mot sitt slut

Idag tänkte jag gå och träna. Jag ska försöka i alla fall. Jag ska dock inte utmana ödet och springa på löpbandet, men jag tänkte köra lite styrka i alla fall och kanske lite crosstrainer om mitt knä tillåter. Hoppas det går bra, jag är så fruktansvärt trött på det här.

I övrigt så är skolan jobbig. Så här mot terminslutet börjatr det trycka på med saker som ska lämnas in. Engelska argumenterande imorgon, som tydligen hade en maxgräns som jag inte visste om, så den måste göras om. Nästa vecka är det psykologiprov och fysikprov, vilket jag inte riktigt har hängt med i, speciellt inte fysiken. Svenska också, gramatik. Sista veckan ska PedLed lämnas in också. Sen har jag en del gamla saker som ska lämas in, typ svenska och pedled. Det är bara att hålla ut..

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback