Tömkörning

Det blev en sen start på dagen idag. Jag vaknade, hör och häpna, kvart över tio! Jag trodde inte det var sannt först, men så illa var det. Så länge har jag inte sovit på säkert över fyra år, utan överdrift. Men jag behövde verkligen sova, har haft riktig sömnbrist på senaste tiden. Jag satte mig vid datorn och där försvann x antal timmar, då jag satt i Photoshop och ritade mer eller mindre fula och fullständigt onödiga saker. Vid halvtre tiden bestämde jag mig för att åka ner till stan, mamma följde med, vilket resulterade i två nya kuddar och ett överkast till min säng. Det blev så fint :)

Jag tömkörde Unique idag. Jag hade förberett mig på katastrof eftersom hon bara blivit tömkörd en gång tidigare i hela sitt liv, och då var det Monica som höll i tömmarna. Det gick faktiskt bra! I början förstod hon inte att hon skulle gå framåt, men det ordnade sig tillslut. Hon är ju lättare att hantera i tömmar än Corona i alla fall. Eller alltså om hon börjar bråka. Hon vågar inte göra så mycket, skriker man till åt henne så skärper hon sig. Annars var ju Corona underbar att tömköra, hon gick i superform. Unique hade inget toppenform, men helt okej form, men hon gjorde både öppna, sluta och skänkelvikning helt fenomenalt, nästan bättre än när man sitter på faktiskt. Det blir nog tömkörning imorgon också.

Nu ska jag titta på Lilla Jönssonligan ;)

image387

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vilken fin bild, helt otroligt. Jag förstår inte hur du har lyckats göra den där, det är ju exakt du fast tecknad!

Postat av: Linnea

Yepp, men lägger man ner ett par timmar så ;) Jag har ju inget liv.. :P

2007-12-30 @ 11:14:37
Hemsida: http://linneadruid.blogg.se

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback