Vimmerby- the most human town in the world

Idag har jar varit nere i Vimmerby på julmarknad. Det var trevligt, och faktiskt mer julstämning än jag hade trott. En trög kines på kinarestaurangen:

Pappa: "Jag ska ha nummer... och till det vill jag ha te. Har ni te?"
Kinesen: "Te..?
P: "Ja, typ grönt te eller liknande"
K: "Vi har jasminte"
P: "Ja, då vill jag ha det"
Jag: "Jag ska inte ha något att äta, men jag tar gärna en kopp jasmin te"
K: "Äta? Te?"
J: "Ja, alltså jag vill ha jasminte, men ingen mat"
K: "Vad ska du ha för mat, te?"
J: "Jag ska inte ha någon mat, men jag ska dricka te"
K: "Så ingen mat?"
J: "Nej, te!"
K: "Okej, te. jasminte?"
J: "Ja, jasminte"
K: "Jasminte"

Snacka om trög! Haha!

Nu ska jag titta på StarWars, i brist på annat. Har suttit i photoshop allt för länge nu..

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback