vit jul?

Till två satt jag fastklistrad framför datorn igår och försökte övertala mig själv om att jag kanske borde plugga. Jag bestämde mig för att sätte klockan på kvart i sex så kunde jag plugga på morgonen istället. Sju gick jag upp. Jag vet inte vad jag förväntade mig egentligen. Hade jag trott att jag skulle orka gå upp innan sex, när jag gått och lagt mig så sent, för att plugga? Nej, såklart gick ju inte det. Jag hade nog kunnat plugga lite ändå, men nu har jag suttit här istället. Jag är ganska mycket utav en procrastinater, men det var ju inget nytt.

Så över till något roligare. Det snöar faktiskt lite! Inte mycket, men bättre än inget. De närmsta dagarna ska det vara minusgrader också, så vem vet, blir det en vit jul kanske? Hoppas det. Får se om jag orkar göra något ikväll, det är ju lussevaka, så kanske.

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback