Welcome home, D80!

Och vad låg då inte och väntade under granen? Nej, inte under granen förresten, i en påse i källaren. Jag fick alltså leta lite, med mer eller mindre svåra ledtrådar gömda lite överallt, haha. I alla fall, till saken nu då, där låg den, min så efterlängtade Nikon D80. Precis den jag ville ha. Jag är så glad, framför allt att jag fick den över huvud taget, men också för att jag inte fick en typ Nikon D40x eller en Cannon EOS400D: För det var ju bara D80 jag ville ha. Jag trodde verkligen inte att jag skulle få den. Mamma och pappa var mycket noga med att säga "Nej, du kommer inte få den just nu". Alla andra presenter bleknar ju bort totalt när jag har fått den optimala presenten. Jag fick ändå mycket trevliga saker i övrigt. Ungefär 1000 saker från Lush (eftersom det är bästa affären!!), tofflor, pyjamasbyxor, morgonrock (som var sköööööööönast), diverse andra tvålar och crèmer, två Tommy Hillfiger tröjor och en från Ralph Lauren (som för övringt är mitt absoluta favoritmärke, det kan aldrig bli fel :D) Lite andra tröjor och småprylar och en DVD så jag slipper ta den andra hela tiden. Sammanfattningsvis kan jag säga att det blev en mycket trevlig jul och jag längtar så tills imorgon då jag kan börja testa min nya kamera :D

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback