Alséns

En tråkig ointressant nyhet är att mitt hår börjar bli jätteslitet av för mycket tid i plattången.. :-( Men Jag ska ju ändå klippa mig på tidsag så jag får väl börja om och börja bli lite mer försiktig :P

Idag har Alséns varit här :-) Jättekul faktiskt! Har inte träffat dom på jättelänge. Det var kul att få prata lite med Emelie, vi hade ju faktiskt en hel del att prata om.

Igår var jag och fikade med Sofia =) Verkligen jättekul att träffa henne igen, det har gått alldeles för lång tid!
 Vi hade väldigt mycket att prata om =P Jag är verkligen dålig på att hålla kontakten med folk, jag kan inte hjälpa det. Jag tror att jag har så mycket tid, men så är det ju verkligen inte. Men nu ska jag försöka att inte låta det gå så lång tid tills nästa återseende :P Kan ju alltid försöka.

Något som kanske är väldigt otypiskt mig är att jag har blivit värsta country-nörden! :O Jag lyssnar jättemycket på country musik! Hahaha! Men det är hederligt :P Får lite Usa minnen =´)

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback