Bussresa :-)

Idag har jag varit i ullared med Amanda, Julia, Sanna, Jossan, Isabella och jennifer, debut för min del. Det var jättehederligt! :D och det var inget folk där! Jag skojar inte, det var inte en enda person före oss i kassan! :O Jag som hört att det brukar vara svårt att röra sig.

Jag somnade klockan ett igår, sen vaknade jag klockan två för att jag var orolig att försova mig. Sen kunde jag inte sova förens typ tre, då sov jag till halv fyra då vaknade jag igen och gick upp :P Vid fem gick jag till Mandis och där kom Jossan och hennes pappa och hämtade oss. Sen hämtade vi Sanna på vägen : ) Det var kul att åka buss, det blev mycket damp som vanligt :P Dom andra på bussen var nog ganska trötta på oss efter idag.

Köpte nästan igenting till mig själv faktiskt :O mest typ hårspray, vax och så. Sen några stalltröjor, men annars köpte jag faktiskt inte mycket til mig själv och trotts det gick det åt 3000 kr. Undrar var dom försvann :P

Nu ska jag sova!

128810-69128810-67128810-66128810-64

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback