Hellboy

128810-63Ytterligare en sån film som är kul att se när man vill komma bort. Jag ver inte riktigt varför jag har fastnat i en sån här period när jag tittar på typ Action/Sience fiction, men det har jag iaf. Hellboy är en bra film, egentligen lite dålig och långdragen handling, men på något sätt fungerar det ändå. Jag skulle dock vilja att Hellboy var lite "bättre/starkare" elelr vad man ska säga. Jag tycker han är lite vek. Han ska ju vara en hjälte, kom igen! Men Ron Perlman spelar iaf bra, det kan inte vara lätt att spela Hellboy. Selma Blair spelar bra, vilket är förväntat efter hennes otroligt långa meritlista, men hon har varit bättre. Men det är bra att hon även lyckas vara "mjuk"känslosam" även i denna hårda och tuffa film. Men detta har hon förstås fått öva på mycket i Xena.

Hellboy får 4p av 5.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är en kanon bra film kritiker alltid roligt och intressant att läsa.

2007-02-20 @ 20:01:27
Postat av: Johanna

men oj linnea, först country musik och nu det här :)


Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback