Jogging

Det var för länge sen jag var ute och sprang, så idag passade jag på medan jag var på humör =) Jag har verkligen fått kass kondition! Haha! Men jag blir ju lite orolig när det snackas om fysträngar i klubben så jag får väl kämpa lite nu =P

Jag tror nästan att jag har hamnat i en liten svacka med Corona. Jag vet inte riktigt varför, men det känns inte lika bra längre. Men i söndags gick det iaf bra =) På måndag ska jag iaf träna för Camilla igen, det ska bli kul =)

Nu måste jag dra till stallet =)

Kommentarer
Postat av: Johanna

bra linnea : ) mer än vad jag har gjort ! saknade dig i skolan idag, varken du, isabelle eller johan var där ^^ fick hänga på daniel haha. hoppas vi ses imorgon, då ska jag gå HELA dagen! pussheej

Postat av: Anonym

Lycka till med träningen.

2007-02-14 @ 22:34:50

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback