Konditionsträning

Imorse var jag ute och sprang :-) Jag hoppas att jag kommer få bra kondition nu under lovet, haha, optimistiskt tänkt kanske :P Men jag hade tänkt att se om det går att träna lite triathlon nu utan att knäna ger vika. Joggingen är ju iaf en början. Lite ont gör det väl, men inte alls så som det var förut. Hoppas inte det blir så heller. Men det kommer kräva mycket träning nu för har jag verkligen kass konditon. Jag springer 5 km på 26 minuter och är DÖD!! Haha! Men det går väl att förbättra.

Ridningen har gått bra, jag tror jag börjar komma ur svackan. Ska iaf träna på måndag, hoppas det går bra :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

26 minuter är väl ok. Lycka till.

2007-02-16 @ 18:29:05

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback