Panik.

Jag har så himla mycket panik för allting. Jag orkar bara ingenting. Jag är så trött! Jag verkligen hatar dig just nu! Du vet förmodligen inte att jag pratar om just dig, för du fattar ju ingenting. Jag trodde vi var vänner. Men såhär beter sig verkligen inte vänner! Jag är så jävla arg på dig. Jag orkar bara inte med det här. Du bryr dig ju inte ens. Åh, jag orkar inte med dig! Ärligt tarlat, om vi blir osams nu så tänker inte jag försöka få allt att bli bra igen. Då skiter jag i dig, precis som du gör i mig. Förstår du inte att jag inte orkar med det här just nu. Men det förstår du förmodligen inte. Du vet ingenting om mig även att du tror att du känner mig bättre än alla andra. Men jag har bara inte lust att berätta saker för dig, du förstår ändå inte.

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback