Roligt inlägg.

Det känns som att jag borde skriva ett inlägg som är lite roligt för er läsare, men det är bara svårt just nu. Så fort jag skriver så börjar jag tänka liksom. Jag börjar tänka på Elli, och då blir det inte lätt att skriva något roligt inlägg. Men det kommer, innom sinnom tid så häng med mig. Jag lovar nu till mina trogna läsare att det kommer bli roligare, jag gör mitt bästa och tar en dag i taget.

En rolig nyhet är iaf att jag har fått klänningen och kjolen jag beställde, har bild på det i ett äldre inlägg. Jag trodde att kjolen skulle vara finast, men det var faktiskt klänningen som var det. Båda var fina, man klänningen satt som en smäck ; ) Jag har på mig den nu till och med. Har gäster. jag ska snart gå ut och vara social, men jag fick bara en såndär "nereperiod" precis så jag tänkte pigga upp mig lite först.

Elli, jag tänker på dig <3

Kommentarer
Postat av: Johanna

vad kul att de kommit nu, du får ha på dej något i skolan någon dag så jag får se :) hoppas vi ses imorgon, jag saknar dej massor. puss


Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback