X-men 2

128810-60Såg att den var på tv igår så jag tänkte lägga till den här bland mina reccenssioner :-) Jag älskar den! Det kan ju tyckas lite konstigt eftersom att mina favoritfilmer annars brukar vara musikaler och det här är ju långt ifrån en musikal. Men den är ändå jättebra! :D Den här perfekt när man bara vill komma bort från verkligheten och tänka på något annat. För den är ju inte direkt verklighetstrogen. Så man kan då fantisera sig bort till en annan värld, förhoppningsvis bättre än denna. Tvåan är i alla fall klart bättre än ettan! Men ettan är också bra =) Helle Berry syns inte så mycket som hon borde tycker jag, men hon spelar bra även att hon är lite "undangömd".  Hugh Jackman är suverän! Det måste vara svårt att få allting att verka så riktigt när det är så långt ifrån verkligheten, men han gör det bra, liksom de andra. Shawn Ashmore är också jättebra! Han hade bara en liten roll i förra filmen, men det var bra att han fick komma fram i tvåan för han är verkligen bra! Och i filmen är han faktiskt riktigt snygg även om han inte är min favorit i verkligheten.. Slutet var lite för sentimentalt för min del. Den har ju varit ganska känslolös i övrigt varför börja på slutet? Men det är väl en smaksak. Det blir dock ett litet minur för min del.

5- poäng av 5 möjliga.

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback