2007 brings new hope to all

Jag vet inte riktigt vad jag ska säga om klvällen. Det var så jävla tråkigt, men det hade ändå sina höjdpunkter. Först var jag och Hanna på en fest i Hjulsbro, det var faktiskt kul :) Man började ju bli lite dragen då och fyllan var som bäst :P Vi skämde nog ut oss lite, men så ska det väl va. Sen drog typ alla till stan. Bussen var helt fullproppad. Sen var det någon som sköt massor smällare eller nått i bussen och en sköts iväg så den fastnade i min halsduk och smällde! Det brändes hål i halsduken och jag fick brännsår på hakan, jävligt ont gjorde det. På stan var det inte så kul. Man gick ju mest runt och träffade kompisar. Men det var ändå ganska dött. Sen skulle vi på en efterfest hos någon Per och Erik kände tror jag. Men sen gick det ju inte så bra att ringa så det var ju lite surt. Vi rångde Maria, hon var i Ryd och sa att vi skulle komma dit. Vi hoppade in i en taxi och fick betala 100 spänn för att åka typ 2 min! När vi väl kom dit vi skulle iaf så var inte Maria där! Vi plingade på nått hus och där hade dom visst fest så vi var inne där ett tag, värsta tråkigt var det. Jättekonstiga personer. Sen fick vi iaf betala taxi tillbaka igen. Inte så kul "/ På stan träffade vi Per och dom iaf så var vi med dom ett tag. Satt på Burger King. När dom hade dragit kom Frida i vår klass så snacka vi lite med henne. Vid typ 3 drog Hanna. Jag stannade kvar en stund poch va lite med Frida och hennes kompisar. Gick typ vid, jag vet inte "/ fyra tror jag. Sov hos min kusin på khanberget, soft ju. Man pallar ju inet att åka hem till Vidingsjö :P  Ja, det var iaf min nyårsafton. Hur var eran?

Gott nytt år!


Kommentarer
Postat av: Alice

Jadu det är himla skönt att slippa vara bakis, men det är det väl alltid haha:P Ha det underbart och Gott Nytt År!

Postat av: nadja

haha. så sjukt. ny är jag nykter iaf. (;

hur hittade du min blogg?

2007-01-01 @ 15:24:10
Hemsida: http://catch.blogg.se
Postat av: Linda

jaa.. min nyårsafton var inte den bästa :/ haha jag hade en väldigt mysig middag med tjejerna sen drog vi in till stan, jaa jag frös och jaa jag slog typ sönder mitt finger på en flaska, men sen drog vi till en fest inte den bästa men det var väldigt mysigt, sen var det hem till en kompis:D. Riktigt bra blogg!!! Diggar den hårt, du har en ny läsare nu;)

2007-01-01 @ 17:51:21
Hemsida: http://lindasophia.blogg.se

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback