Helgens träning

Har visst glömt bort att uppdatera om träningen. Jag har iaf ridit i lördags och igår. Det gick väl bra bådra gångerna. Hon försökte kasta av mig igår, men jag satt kvar som vanligt :D Yeah^^ Men jag blir så himla trött av att galoppera på henne. Jag får ta i så jag dör typ! jag får väl träna lite mer kanske :P haha.

På onsdag ska Maja rida Corona :D Det ska bli kul att se :) Längtar!

Får se om det blir lite mer uppdatering i den här kategorin nu såhär efter nyår när jag har som löfte att börja träna mer... Får se hur det går.. :P

Någon mer som har löfte att börja träna mer? ;)


Kommentarer
Postat av: emmeliee

jasså var ni det (:. Jasså har du egen häst, i vilket stall?:)

Postat av: Anonym

Ja, och det har man varje år. Men i år - då jävlar -, haha..

2007-01-01 @ 23:49:17
Hemsida: http://amima.blogg.se
Postat av: Linda

Haha det menar du inte?!? =D samma löfe varje år när jag sen ska sticka och träna 2 januari är soffan och kladdkakan mkt mer lockande ;)

2007-01-02 @ 03:29:48
Hemsida: http://lindasophia.blogg.se

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback