Hemma :D

Idag är jag ledig :D Skönt!! Jag har i och för sig bara gått en lektion den här veckan, men jag känner mig ändå helt slutkörd "/ Jag har värsta nackspärren idag :( Det gör aaaaaaaaaaaaaas ont! Men jag måste rida idag iaf. Ska ta bussen om en timma.

Hur ska jag sluta? Jag orkar inte kämpa. Jag gör ju mitt bästa, men det räcker inte till. Jag vill klara mig, men jag vet inte hur. Jag försöker att se framåt, försöker att se ljuset. Men det är fan kolsvart, vad ska jag ta mig till? Jag fortsätter att falla. När ska det få ett slut? Det enda jag vill är ju att hitta vägen ut.

Kommentarer
Postat av: Kenza

härligt att vara ledig ^^

Postat av: gabbi

Kul att du rider, det gör jag med!

2007-01-13 @ 19:02:25
Hemsida: http://redstrawberry.blogg.se

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback