Historia

Ja, idag har varit en effektiv dag. Nästan iaf. Kom till skolan vid 10 typ. Satt lite vid datorn först, sen hade vi samhällskunskap. Jag, Hanna och Alex kom lite sent, det var lite pinsamt för vi hade Maria som vikarie idag "/ hon är läskig. Jaja, iaf så fick vi en uppgift som jag inte fattade någonting av så jag bara satt vid datorn lite.. as usual. Sen var det lunch och efter det engelska. Vi lyckades såklart komma 15 minuter försent så då bestämde vi oss för att det var bäst att inte gå alls. Så vi satt vi datorn igen. Sen åkte jag hem efter det. Nu har jag faktiskt skrivit lite historia!! =O Jag blir riktigt stolt över mig själv! Jag har skrivit typ en sida! Jag har inte mycket kvar asså. Men det blir ju inte så bra, men skit samma. Huvudsaken är väl att jag gör det? :P Jag har iaf försökt då ju :-)

Tills imorgon ska vi ha skrivit en dikt. Jag är inte på humör idag asså. Jag känner inte för att skriva nått. "/ man måste ju känna för det, annars går det ju inte.

Kommentarer
Postat av: Karin

tack för tipset:) effektiva dagar är bra att ha ibland:)


Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback