i söndags

Det gick jättebra att rida då. Jag börjar verkligen tro att hon skärper sig när man rider program. Jag övade in LB:! programet i huvudet, bara för att prova något lätt liksom. Direkt när jag vänder upp på medellinjen så vår hon världes kraft. Det är säkert någon som har piskat på henne ordentiligt tidigare i hennes liv, stackarn :( men det går ju bra iaf :) Så jag kanske känner mig lite tävlingsredo iaf =D Men jag tänker verkligen börja med något lätt iaf! Bättre det så man inte blir besviken. Men om några år kanske vi startar Medelsvår iaf? Hoppas xD

Igår tränade jag yoga också. Stälde till och med fram doftljus! haha :D Känner att träningsvärken börjat komma nu :P Men jag börjat faktist bli lite smidigare, eller kanske inte :P haha


Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback