Infokompare på stan.

Igår var vi ute och drog lite på stan :P haha. Jag, Alex, Lise, Sofia och Lises kompisar Sanna och Elin. Det var kallt som fan, i början iaf. Sen så regnade det också! Inte så kul. Tyvärr var det inget folk på stan, annars skulle vi ju raggat upp någon fest ; ) Istället satt vi lite på Steve's, Burgerking och hängde lite inne på Yngve's, mest för att värma oss lite :P Ja, mycket mer finns det inte att säga om kvällen, förutom "en boll och två bollar" som ständigt lyckades komma upp på något sätt :P

Nu måste jag ner på stan "/ Vill inte, men jag måste! Vad händer ikväll då?


Kommentarer
Postat av: Det funkar!

Vill du ha båda Desperate Housewifes Boxarna, Eller kanske presentkort på MQ, Vero Moda, IKEA? Eller en hel låda med Sex and the City?

TRYCK PÅ LÄNKEN

Postat av: Anonym

Typ
dvd, värmeljus och bantning :)

2007-01-13 @ 18:56:04
Postat av: Anonym

det var jag då som skulle ha så roligt :)

2007-01-13 @ 18:56:40
Hemsida: http://roomservice.blogg.se

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback