Jag klarar det inte.

Jag känner mig helt förstörd. Jag vet inte hur man ska hantera en sån här situation. Jag bara gråter hela tiden och tårarna tar aldrig slut. Jag har inga krafter kvar. Elli, jag älskar dig mest av allt i hela världen. Du är stark och du kommer klara det här, du måste klara det här. DU MÅSTE! Jag klarar mig inte utan dig, jag lovar inte en enda dag. Varför kunde det inte varit någon annan? Du förtjänar verkligen inte det här. Snälla bli frisk igen. Jag bara tänker tillbaka på alla minnen och tårarna bara rinner. Jag tittar på bilderna jag har inramade på mitt rum, alla dampdagar, strömsholm, lkpg hs 05 & 06, tiden så vi blev vänner, carre och cloetta tiden, hycklinge, ditt land, zilke, scandic, IKEA bäbisen, sharpman, alla skolkdagar, alla morgonsamtal i panik och samtal från bussen, minnena går att räkna upp i oändlighet. Jag älskar alla våra dampstunder. Du är en så himla stor del av mitt liv, försvinner du så blir det bara tomt. Det känns så ensamt utan dig och det har inte ens gått två dygn sen jag pratade med dig sist. Jag orkar inte det här. Du är min bästa vän, Elli. Jag älskar dig föralltid.


128810-54128810-53
128810-52128810-55
128810-50128810-51


Kommentarer
Postat av: ELLI !

ÄLSKAR DEJ LINNEA

2007-02-25 @ 12:31:23

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback