Ledig.

Idag är det ingen skola :D Skönt som fan! Jag har skrivit klart referaten, tack och lov. Matte kan jag inte direkt säga att jag har pluggat. Har gjort typ fem tal, men jag tyckde det räckte så :P Men tiden går så himla fort! Jag har varit effektiv hela tiden och ändå har klockan blivit såhär mycket. Jag gick upp vid halv åtta liksom. Men jag har lagat soppa också, det tog ju en stund. Om en timma går min buss då. Så jag hinner väl inte göra något mer pluggande idag. Det är inte så konstigt att jag måste ta ledigt ganska många dagar från skolan för att få något gjort för  tiden bara flyger ju ivag på morgonen och halv två måste jag ju alltid åka hemmifrån "/

Jag har iaf tryckt ut employment applikations till
Ben & Jerry's och Jamba juice. Så jag får väl fylla i dom, sen är det väl bara att hoppas på det bästa. Om jag inte hittar något jobb kommer det ju bli lite konstigt. Jag kan ju inte vara ensam hemma i USA hela dagarna. Det blir ju lite tråkigt i längden. Och jag kan ju inte heller gå och shoppa varje dag i två månader. Någonting måste jag väl hitta. Men det går nog bra. Jag är positiv! :-)

Kommentarer
Postat av: Honeydew

Hej! :)
Du är utmanad.

http://honeydews.blogg.se/250107145419_utmaning_fdelsedag.html


Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback