Quiz

Orange County
 
You're rich, pretty, and living a charmed life. (Or you seriously wish you were.)
From Disneyland to Laguna Beach, you're all about living the California dream life.
Just make sure to marry rich - so you don't have to work for it!

Jag gjorde en quiz på internet och fick reda på att jag tydligen ska flytta till Orange County när jag blir stor =O Jaha, det var ju nice. Men ärligt så vill jag nog inte det. Palla Cali. typ så känns det. Nej, men jag tror inte jag skulle vilka bo där. Jag skulle nog välja Tennessee, Miami, South Carolina eller Seattle. Ja, vi får väl se var jag hamnar ; )

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, roligt test=D

2007-01-13 @ 21:08:14
Postat av: Eurica

ooh, så ball.


Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback