Stan

Snart ska jag ner till stan, även att jag inte alls är sugen! Men jag måste köpa ett par tjocka gråa strumpbyxor med mönster :P Så då får jag åka ner iaf. Sen ska jag nog köpa ett halsband också. Och kanske lite kläder som jag kommer över :P Får se hur det slutar. Nej, men jag ska försöka att inte köpa så mycket. Jag har ju redan tagit slut på julklappengarna (!!!!) Får vänta på att pappa för över lite..  det västa är att jag knappt har köpt något alls för pengarna! Jag har köpt två tröjor, en vit kofta från H&M och en stickad v-ringad från Noa Noa, båda är jag jättenöjd med förresten :D Men det har ju inte kostat så mycket. Sen har jag bara köpt dricka, men jag förstår inte hur pengarna kan vara slut! Jag får väl börja skriva kassabok :P Se hur länge jag orkar det :P



Kommentarer
Postat av: Linda

varför har jag exakt samma problem;D?!? pengarna rinner ur händerna och jag vet inte hur jag ska få stop på det;). Vi får ta det här med kassabok till hkärtat och satsa på det!

Postat av: emmelie

bästa serien:D!! aa i övre ullstämma(:

2007-01-02 @ 13:25:22
Hemsida: http://dreamwall.blogg.se

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback