Ston!

Asså jag säger bara det ston!! Dom kan ju vara så himla häftiga när man väl haqr fattat dom om när det funkar liksom, men dom kan också vara helt förjävliga! Seriöst, man blir så himla trött!

Veckan: Det har gått sådär den här veckan. Hon har varit väldigt stoig. Bråkat, stegrat, bockat, dragit iväg, inte lyssnat. Ja, mycket dumt har hon gjort. Jag orkar inte med henne vissa dagar asså. Det gäller verkligen att ha tålamodet med siug varje dag. Men igår så skrittade jag ut med Tessi. Det gick bra faktiskt. Vi skrittade bara den lilla rundan kring ridhusen och det. Men jag blev riktigt stolt över Corona. Hon stegrade lite i början och krånglade lite, gömde sig bakom Proudy. Men när vi hade komit förbi brunnarna så gick det bra. Då gickl hon helt som vanligt :) Det var kul. Sen blev det typ världskrig mellan Tessi och Proudy i ridhuset :P Ett till sto som krånglar.

Tittade på träningarna idag. Alla såg jättebra ut! Ska va med nästa gång tänkte jag. Får se om jag kan ta itu med mina problem :P

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback