träning

Onsdag: Jag red först fram Corona lite, det gick väl helt okej. Jag var inte så koncentrerad bara. Hon stack iväg en gång, blockade och sådär. Men jag höll mig kvar. Sen bytta jag häst med Maja så jag fick rida Ella. Först gick det asdåligt. Hon är ju verkligen så långt ifrån Corona man kan komma. Hon gick med väldiogt säkt rygg så att säga :P Men sen gick det bra, när jag kom på hur jag skulle göra liksom :-) Hon är så himla häftig! Verkligen! Jättehäftig trav! Det var kul :) För Maja gick det väl bra. Corona bockade med henne också en gång, men hon satt också kvar som tur är. Men annars var det bra. Men som sagt, Corona är ju en ganska svår häst "/ Jag tycker inte det, inte nu iaf. Men alla andra säger det.  Men jag gillar utmaningar :P

Idag: Idag gick det jättebra! :D Hon bockade en gång, men det gör inget. Hon blev lite rädd för Charisma bara :P hon var faktiskt jättefin! Jag red lite dressyrprogram också. Eller rättare sagt, jag red lite som jag kom ihåg från trettonhelgstävlingarna igår :P haha. Men jag tror nästan att hon fattade att det var ett program för det gick mycket bättre när jag red programet. Hon fattade typ att det var allvar liksom. Till och med galoppfattningarna gick bra :)

Annars måste jag säga att jag har fått så jävla dålig kondition!!!! Asså seriöst jag blir fan anfådd av att cykla till affären! haha. Amanda du vet kanske vad jag menar? ;P


Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback