Underbart!

De senaste dagarna har det gått jättebra att rida! Verkligen underbar har hon varit. Hon gör allt jag ber henne om och världens kraft har hon fått helt plötsligt. Förut om jag skulle göra sluta i trav blev hon bara arg och sa "aldrig i livet att jag tänker gå med på det här, det kan du ju glömma!" sen saktade hon av till skritt. varje gång mn försökte. Nu kan jag bara trycka lite lätt med ytter sittben så flyttar hon fint i trav enda till jag flyttar tillbaka henne. Men mest imponerande är den ökade traven!! Det går knappt att beskriva. Jag tyckte att hon hade bra ökad trav förut, men det är ju ingenting mot nu. Jag kan nästan inte sitta kvar för benen bara flyger ut och högt upp är hon också. Det är ascoolt! Jag vet inte varför hon har blivit såhär bra helt plötsligt, det har nog kanske med kylan att göra. Hoppas det håller i sig iaf :-)

Körde yoga i måndags också, hade inte gjort det på ett tag så gissa om jag hade träningsvärk sen :P haha.


Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback