Vet inte hur jag ska klara det här utan dig.

Det är i ett sånt här läge, när jag mår så jävla dåligt, som jag verkligen behöver dig. Det är nu jag vill ringa dig som mest och bara prata ut. För du får mig alltid på bättre humör. Du kanske inte löser alla problem, men du försöker och du finns alltid där för mig. Men var ska jag nu ta vägen när det är dig jag gråter över? Men jag måste ta mig samman och kämpa. För nu behöver du mig och jag finns här. Även att jag inte kan göra så mycket så finns jag här. Jag tänker på dig hela tiden och jag ber. jag ber att du ska bli frisk, för det finns inget jag önskar mer i hela världen. Du är den mest underbara och starka person jag känner. Så var stark även nu, fortfätt kämpa. Jag är stark för sin skull, det är vi alla som älskar dig. Jag saknar dig så jävla mycket Elli. Det går inte att beskriva. Snälla, bli frisk. Elli, du är min bästa vän och jag älskar dig mer än livet <3


Snälla Gud, var med Elli nu när hon behöver dig som mest. Stanna hos henne och gör henne bra igen. Snälla.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad är det som har hänt med din vän?

2007-01-31 @ 13:19:54

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback