17 år idag :)

Idag fyller jag 17 år : )  Iofs har jag tänkt mig själv som 17 ganska länge nu. Man märker verkligen att födelsedagar blir mindre och mindre betdelsefulla ju äldre man blir. Jag hade till och med glömt bort att jag fyllde år idag (!!!) och jag hr ju redan fått mina presenter, av familjen iaf. Ikväll kommer släkten på middag. Så tyvärr måste jag städa "/ Nu hade jag tänkt att gå ut och springa. Tyvärr har jag värdens blodutgjutning på hälen, vet inte var jag har fått den ifrån, men ont gör det verkligen. Sen har jag ju två blånaglar också. Så vi får väl se hur det går...


Kommentarer
Postat av: Karin

GRATTIS!:) fick du något fint av familjen då?
någon god tårta än?:)

Postat av: Becka

Grattis.

2007-07-19 @ 10:41:38
Hemsida: http://pinkbecky.blogg.se
Postat av: amelie

Grattis på dig :)

2007-07-19 @ 11:20:05
Postat av: Gilraen

grattis! :D

2007-07-19 @ 12:32:43
Hemsida: http://gilraen.blogsome.com

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback