Brännt eller Krispigt?

image131Mitt bröd experiment slutade i lite för lång tid inne i ugnen, hehe. Jag blev lite arg på mig själv då när jag såg att det tyvärr var mer år det svarta hållet än det gyllenbruna. Men så klart var jag ju tvungen att smaka ändå. När jag började skära i brödet var det som att såga genom en träbit, haha, men sen i mitten var det mjukt och fint. Jag måste säga att det faktiskt blev riktgt gott. Kanterna var goda och krispiga som rostat bröd medan mitten var mjuk och färsk. Så kom ihåg, det kanske inte är en katastorf om ni råkar glömma brödet i ugnen någon gång  : )
btw brödet är lite mörkare i verkligheten. Här ser det ju helt perfekt ut ;)

Kommentarer
Postat av: Sussi

Såg att du bor i Linköping. Känner du någon som heter Fredrik, haha? :P (Tycker eran stad är så liten, verkar typ som om alla känner alla, trots att det är 5e största eller nåt :P)


Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback