Equiterapeut

Idag har equiterapeuten varit och tittat på Corona igen. Inga goda nyheter, som vanligt. Jag hade ju inte förväntat mig några misakel, men jag hade hoppats på iaf lite bättre nyheter. Men jag är bara så himla trött nu så jag orkar inte reagera. Så istället håller jag mig upptagen med så mycket annat som möjligt så jag slipper tänka på det. Hon sa att hon inte kan göra något annat än att behandla symtomen, men inte själva saken som orsakar allting. Eventuellt så är det en sammanväxning av halskotpelarna. Sen är hon trång och svullen i nacken. Käken är för stel och orörlig och så har hon karpsygg. Det är väl de stora sakerna. Vi ska iaf åka iväg till Sigtuna och göra en hel koll, röntga var enda liten del. Problemet är ju då att Corona inte alls vill åka transport. Detta kan ju vara ett problem då Sigtuna ligger typ3-4 timmar bort "/ Men equiterapeuten skulle skicka några lugnande tabletter som aksnke hjälper. Om de inte hittar några neurologiska störningar hos vetrinäsen så kan jag gå vidare till en kiropraktor. Men de hittar ju säkert något "/ jag hoppas på ett sätt jag de hittar något eftersom jag vill ha alla kort öppna eller vad man ska säga. Men jag är orolig för vad det ska vara... Jag vill ju bara att det ska vara något som går att fixa. Men som Fam sa "när det är såhär bra grundmaterial på hästen så finns det en anledning att den lämnade Tyskland".

image130

Kommentarer
Postat av: Victoria

Fin är hon iallafall, hoppas det ordnar sig

Postat av: Sofia

Ser ut att vara en jätte fin häst! Tråkigt bara att det är något som inte stämmer..

2007-07-07 @ 21:26:09
Hemsida: http://tusse.tjejsajten.se

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback