Facebook

Filippa tipsade mig om Facebook och sa att hon hade hittat folk från våran skola i USA. Det var jag ju såklart tvungen att kolla upp så jag fixade iaf en sån där och sökte omkring lite. Man kan dock inte kolla på folks profiler innan man har blivit vän med dem så jag har ännu inte kunnat kolla på så många, men några har jag tagit mig in på. Jag höll på att dö av skratt när jag gick in på Juan's sida. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!! Mer ord än så finns nog inte. Jag tänker på hur det skulle vara om jag fortfarande bodde där. Det hade varit underbart.

Miami - It doesn't get any better.
image140

Kommentarer
Postat av: Nina

det finns en massa fint inne på ellos nu.. iom att de fått in höstkläder :D så kika där du..
asfin bild!

Postat av: Karin

jag har aldrig kollat in facebook.. vad är det egentligen?:)

2007-07-18 @ 21:54:30
Hemsida: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: Karin

I see.. låter som det kommer bli en sådan där "eplosion, ALLA har det" så småninom, men än så länge tror jag att jag väntar med att skaffa det:)

2007-07-19 @ 08:36:48
Hemsida: http://karinolofsson.blogg.se

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback