Frissan och Pop-ups

Snart ska jag cykla ner till frissan. Ska bli skönt att få lite ny färg i håret nu. Det är helt solblekt och dant nu. Sen blir det hattbärande för min del. Ska göra mitt bästa för att skydda håret för när man färgar mörkare hår och det blir solblekt å ser det bara förskräckligt ut!

Ska väl köpa nya hörlurar idag också. Om jag har råd. Jag har ingenaning om hur mycket hörlurar kostar? "/ Jag har typ inga egna pengar, men jag tar de som blir över av mammas pengar till frissan. Annars får jag väl köpa ett par tillfälliga hörlurar tills jag skramlat ihop lite slantar.

Jag är så otroligt trött på virus! Jag får reklam eller "pop-ups" hela tiden! Om jag sitter i en timma kan det komma upp ca 40-60 stycken! Jag blir galen! Jag vet inte hur pass bra virusprogramet är heller. Det kommer upp en sak nästan varje dag där det står att det finns ett virus och så trycker jag på "heal" sen står det att det är lagat, men nästa dag kommer samma sak upp igen! Så jobbigt. Jag borde kanske göra någonting åt det, men jag är inte så bra :P Man måste säkert formatera om och så.. "/

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback