Hår-katastrof

Ibland har jag dagar då jag bara vill raka av mig håret och sätta en påse över huvudet. Börja om på nytt och hoppas på bättre lycka nästa gång. Idag är en sådan dag. Mitt hår är extremt jobbigt och fult, inte bara idag utan alltid, men vanligtvis brukar jag kunna ignorera det eller på något sätt lyckas trixa med hårspännen elelr hårspray. Ett stort problem med mitt hår är att på högra sidan är det jättelockigt och fullt av volym medan på vänster sida är det platt med bara aningen till vågor. På det lockiga sidan lägger sig allt som en klump på mitten. Detta gör att jag ser ut som en idiot. Så är det och idag så är jag bara så himla trött på det att jag bara vill slita av mig allting elelr kanske göra en Brittan.

Kommentarer
Postat av: Karin

ibland känns det så, men sånna dagar kan andra tycka att det ser jättefint ut, är nog mest en själv som "Känner"


Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback