Helsingborg + vacker väder = underbart

Vi hade minst sagt tur med vädret i Helsingborg. Det var solsken när vi åkte ner och solsken när vi kom dit. På kvällen var vi ute på en restaurang precis vid vattnet. Där vi satt ett bra tag och pratade gamla minnen och sådär : )  Vi bodde på ett jättefint hotell som var precis nyrenoverad. Jag sov i en bäddsoffa, vilket inte var så skönt, men det var fint iaf : ) När jag vaknade på lördagmorgonen öste regnet ner utanför. Men inga sure miner för det. Paraplyerna åkte fram och vi gav oss ut på stan. Som tur var slutade det regna ganska snabbt, vilket man inte kunde tro då hela himlen var svart när jag steg upp ur sängen. När vi vandrat omkring på stan ett tag träffade vi Filippa, Päivi och Staffan och åkte över till Danmark. Strosade omkring där ett tag och åt sedan middag på en restaurang där jag till min stoa förvåning fick en hel (!!!) fisk!! Jag blev så chockad att jag nästan började gråta, haha. :P På söndagen tog vi en tripp till stranden och en kaffe på Espressohouse innan vi åkte hem. Helgen var bara positiv och jag vill absolut åka till Helsingborg oftare :)

image137
image138
image139

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback