Helsingborg

Efter lunch åker jag ner till Helsingborg. Ska hälsa på några kompisar som bodde grannar med oss i Miami : ) Det ska bli kul. Stannar där över helgen. Så jag har varit hos Corona nu på morgonen. Men jag är ju van att vara i stallet tidigt så det var inte så farligt. Nu borde jag egentligen packa, men jag vet inte alls vad jag ska ta med mig. Jag är så sämst på att packa. Jag tar alltid med mig tusen saker som jag inte behöver "bara-ifall att-tillfället-skulle-komma-saker". Så nu sitter jag här istället medan jag slänger blickar åt garderoben då och då. Men det blir nog bra, förhoppningsvis : ) Lite jobbigt att sitta i bilden i fyra timamr dock "/ bäst att jag laddar ipoden. Får se hur det blir med bloggandet under helgen. Kanske bloggar från mobilen. Om jag lyckas lista ut hur man gör dvs ; )

Ciao

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback