Hemma

Nu är jag hemma igen, men åker iväg till landet i eftermiddag. Paris var härligt såklart :) Tyvärr blev det inte så mycket kort som jag hade tänkt mig efterom batterierna tog slut en eftermiddag och sista dagen glömde jag kameran på hotellet. Men det gör inte så mycket. Det är ju trots allt upplevelserna som ränknas :) Det blir nog inget bloggande förän jag kommer hem ifrån landet på söndag. Sen på måndag åker jag med Corona till veterinärkliniken. 4 timamr tar det enkel resa. Inget vidare kul, men det måste göra. Jag är så himla nervös så det går inte att beskriva! Men jag försöker att inte tänka på det. Jag får helt enkelt ta det som det ikommer, det är nog bäst då. Nu ska jag ut till Corona :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag saknar dig linnepinne

2007-07-27 @ 14:32:06
Postat av: Micke

Hoppas det inte är något allvarligt med Corona..Micke

2007-07-28 @ 17:11:01

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback